Friday, February 4, 2011

Pretty Princess Closet Giveaway

Jalan punye jalan, singgah punye singgah, pang! eh2, tersinggah lak kat satu blog nih.

PRETTY PRINCESS CLOSET

bebenornye aku memang suke singgah2 kat sini. nak usha jubah2 moden cantek. 
ala, lebih kureng window shoping la.
selain jubah moden ada gak Maxi Dress, Blouse&Cardigen dan Kebaya 
Siyes cantek2, apa orang cakap cun melecun bom gedebom. 
*em,akak, leh mintak diskaun tak??*hehehehe
bile je singgah kat sini pasti aku berangan sebab aku memang ada impian nak melaram ala2 princes gitu. yela,nak jadi princes k0mpem2 xdapat. xpe2, nanti aku kawen tengok laa..oppss! kawen?? 
kah kah kah !!! membuatkan aku nak tergelak sambil guling2 dowh.
Dah lah we, siyes berangan xabih2 !

Apa sebenarnye nak cite nie??
ce cite ce cite
Ok la, salah satu sebab kenapa aku tersangat2 berminat kat blog ni sebab empunya blog nie ada wat give away month dan aku tersangatlah berminat nk join.
nak tau tak ape?
...

jeng..jeng !

...
Pretty Princess Closet Giveaway.
ni kire fes time aku join giveaway
syarat2 nak join give away ni korang boleh baca kat sini kalau korang nak tau atau nak join.
kelik je SINI

syarat pertama dah setel
syarat kedua pun dah
syarat ketiga pun dah setel gak
syarat keempat, aku kene godek2 dulu kat blog nih

godek punye godek, aku terjumpa satu jubah moden neh.
perghh..memang cantek siut. memang aku dah pasang angan2 nak beli satu yang neh.
*cis, berangan je tau!*
memang pretty metty siti lah! 
*siyes ngah exited nih*

nih die jubah tuh
Gc 33 - pink, G 84 biru
rm160

pretty tak? pretty tak? 
simple, nice and very2 pretty meety siti
i berkenan yang kaler pink tue..heheheheh
yang penting aku suke die punye design n kaler die ok.
simple, nice n pretty..
aksesori yang ada kat jubah tu xnampak terlalu sarat sangat. 
jahitannya sangat kemas.
terutama skali kat bahagian dada tue.
i suke design die. simple+pretty. i like dis one!
memang dah nampak ala2 princess.
pastu kat bahagian lengan kalo zoom tengok nampak ada dua lapis
 pastu ada sulam2 bunga kalau xsilap.
memang cun lah! kire berbaloi dengan harganya tu.
den kalernye nampak lembut. sesuai ngan aku yang berkulit cerah.
*ceh! prasan nak mampus, sempat lagi no*
sangat sesuai untuk majlis pertunangan sebab 
kalau bertunang tu just simple2 je.
selain untuk majlis pertunangan boleh gak pakai utk raya atau majlis2 tertentu.
sape2 yg pakai pasti nampak sweet.
cepat2 sape nak leh pegi godek2 sekarang gak.
heheheh..pandai tak aku pomot2??kikiki

ok, syarat keempat dah beres.
sekarang nak tag orang lak.
hehehe
kite tengok sape yang kene........

...

jeng jeng !

...


Ok. beres..
sape2 nak join leh p godek2 kat sana ye.
tarikh tamat 5 Mac 2011
Hadiahnya cukup menarik dan lumayan katanya..

Beres...

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...