Wednesday, February 2, 2011

25 Random facts about me, myself and I

Aku kene tag !!

hahah, tak ku sangka tak ku duga ada gak orang nak tag ak ea.
dan aku telah ditag oleh Wardah Alisya
hurm, tu maknanya ada gak orang kenal aku ni ek?
hehehehehe*gelak poyo*

25 Random facts about me, myself and I?

haaaa,, nak tau tak apa 25 tue??
sebelum tu meh kite baca ayat2 keramat dari penaja nih.
wajib baca tau !

"Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to tag. You have to tag the person who tagged you. If I tag you its because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."


*sape2 yg kene tag dr aku jap ag bersedialah dengan 25 jawapan anda*
kire adil la kan.
aku kene tag korang pun kene tag gak. pastu korang pun tag orang lain lak.
so same2 ditag dan mentag.
eh2, sebelum tag orang, meh kita tengok 
25 random facts about me, myself and i

...
...
...

1. macam korang tau aku punye mata coklat.
2. mata aku coklat sebab mak aku pun mata coklat gak.
3. aku bakal guru. insyALLAH
4. has taken by him. *macam ko je yg kapel*
5. minat gile ngan avril lavigne
6. sensitif
7. suka berangan
8. xsuka player
9. xsuka pompuan gedik
10. suka tengok bende2 comel
11. xpandai pujuk orang.
12. xsuke org yg prasan dan slalu tunjuk hebat. *macam die sorg je yg hebat*
13. bile nak marah aku akan diam sekejap, kalau rasa xtahan baru tunjuk protes!
14. i luv music
15. lebih suke makan mcD dr KFC
16. mudah menggelabah
17. suke pendam perasaan
18. suke berblog dan berfesbuk
19. suke kucing
20. xsuke binatang yang panjang2 pastu ada kaki banyak2
21. suke mengira dari menghafal
22. independent
23. xsuke memaksa, dipaksa kecuali terpaksa
24. suke bende yg simple2
25. xbanyak cakap kalau ngan orang yang aku xrapat.

fuhh ! cukup gak 25, jenuh duk pikir.
okee dah. aku nak tag orang lak.
sorry la yea kalau terkena, aku main hentam je tag orang nie.

psstt...jangan lupa linkkan ke ruangan komen ea..tenks.. :)

Done!


Thanks for your reading love! =D

3 00 orang duk bersembang:

♥ ajaa tyne ♥ said...

dear.
okes nanti saya jawab erk.

mizzapple said...

tq tag apple.
nti apple amek. :)

Adzrien Shoppe said...

TQ my dear for tag this : boleh refer kat sini .. agak detail utk mengenaliku..cewahh..
http://adzriel.blogspot.com/2011/01/25-random-things-about-me.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...